تو چی دوست داری؟

این وبلاگ شامل هر چیزی که شما درخواست کنید می شود

تو چی دوست داری؟

این وبلاگ شامل هر چیزی که شما درخواست کنید می شود

شما ها چقدر خوبین که به بلاگ من یه سر کوچولو می زنین و بلاگم رو تماشا می کنین اگرچه مطالبم چرت و پرت باشه اما پشت هر کلمه ای از حرف های من غم وحشتناکی پنهان که وقتی من حضور شما رو احساس می کنم و نظراتون رو می بینم کمی از غمم کاسته می شمه شما مثل فرشته می مونین که من یکی یکی شما رو از تمام وجود دوست دارم.

حلا

میگم حالا اگه خیلی سخته خودتون رو اذیت نکنین چون من هم سر در نیوردم اون رو هم نوشته تا همه به هر زبانی که هستن بدونن که من پشت هیچستانم

همین جوری

سلام می خواستم بگم:


به سراغ من اگر می آیید پشت هیچستانم

       پشت هیچستان جایی ست


یا:

if you are coming to see me i am beyond the land of nothingness

         there is a lace beyond

the land of nothingness


اینا رو کار کنین برای تقویت زبانتون خوبه(البته جسارت نشه خدمت شریفتون)


قشنگ بود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟