تو چی دوست داری؟

این وبلاگ شامل هر چیزی که شما درخواست کنید می شود

تو چی دوست داری؟

این وبلاگ شامل هر چیزی که شما درخواست کنید می شود

جبران خلیل جبران

اگر زمستان بگوید:بهار در قلب من است،چه کسی زمستان را باور می کند؟   

در هر نقطه ای عشقی نهفته است.

راستی...

راستی می خواستم بگم یادتون نره این وبلاگ مال شماست و شامل هر مطلبی که شما بخواید میشه اما هر کی دوست داره با هم تبادل لینک کنیم اعلام کنه و من با کمال میل قبول می کنم

بگین

پس حداقل نظرتون رو درمورد این یکی بگین تا من گریه نکردم



هنگامی که خداوند مرا همچون سنگریزه ای در این دریاچه ی عجیب انداخت،آرامش آن را هم بر هم زد و بر سطح آن دایره هایی نا محدود پدید آوردم. ولی هنگامی که به اعماق آن رسیدم ،مانند آن آرام شدم.

 

 

(ماسه و کف-جبران خلیل جبران)

دوستای خوشگلم

دوستای خوشگلم پس چرا نظرتون رو برای این جمله ها که نوشته ام نمی نویسین

ماسه وکف

درختان اشعاری هستند که زمین بر روی آسمان می نویسد و ما آنها را از ریشه قطع می کنیم و از آنها کاغذ می سازیم،تا فراغت و حماقت های خود را در آن بنویسیم.

 

(ماسه و کف-جبران خلیل جبران)